Jak zaplanować i przeprowadzić super angażujące wirtualne wydarzenia w czasie nadchodzących wakacji
17

kwietnia

Jak zaplanować i przeprowadzić super angażujące wirtualne wydarzenia w czasie nadchodzących wakacji

Dowiedzieliśmy się, że wydarzenia wirtualne ratują sytuację, gdy duże spotkania osobiste nie były możliwe. Sceptycy mogą twierdzić, że ludzie nie mają tyle samo czasu na skupienie uwagi, ani nie są w stanie uchwycić takiej energii podczas wydarzeń wirtualnych, jak podczas spotkań osobistych. Mimo to doświadczenia z ostatnich dwóch lat pokazują, że wydarzenia wirtualne są na czasie.

Jak jednak uchwycić energię i zapewnić autentyczne zaangażowanie, które towarzyszy wydarzeniom gdy ludzie uczestniczą w nich wirtualnie? Jak stworzyć poczucie wspólnoty?

Oto nasze najlepsze wskazówki.

#1 Pomysły na imprezę/event z wyprzedzeniem

Bez względu na to, czy planujesz wirtualną imprezę, aby uczcić przełomowe momenty w życiu osobistym czy zawodowym musisz mieć wstępną listę pomysłów na wirtualną imprezę. Posiadanie zbioru pomysłów na imprezę gier, zabaw i zajęć, które doskonale sprawdzają się podczas spotkań online, pomoże Ci pomoże Ci określić zasoby, budżet i pomocne ręce, których potrzebujesz, aby zorganizować udaną i angażującą imprezę wirtualną. udanej i angażującej imprezy wirtualnej.

Na przykład, załóżmy, że chcesz zorganizować wyrafinowany wieczór degustacji wina. W takim przypadku W takim przypadku musisz zatrudnić eksperta, który poprowadzi uczestników przez różne gatunki wina i dostarczy zamówione wino do drzwi Twojego zespołu. zamówione wino do drzwi Twojego zespołu. Również w tym przypadku znajomość wszystkich działań może pomóc w lepszym przygotowaniu czas i pieniądze.

#2 Zaangażuj ludzi w planowanie

Niektórzy uważają, że organizacja imprezy wirtualnej oznacza mniej pracy. Tymczasem jest wręcz przeciwnie, zwłaszcza jeśli Wręcz przeciwnie, zwłaszcza jeśli jesteś początkującym organizatorem. Dlatego warto zacząć przygotowania odpowiednio wcześnie.

Gdy już wybierzesz pomysł na imprezę/temat, zastanów się, co trzeba zrobić, kto musi się zaangażować i jak może pomóc w organizacji. Kto powinien się zaangażować i w jaki sposób może pomóc w realizacji poszczególnych zadań. Co ważniejsze, aby organizacja była jak najbardziej Co ważniejsze, aby organizacja była jak najbardziej efektywna, przydziel swojemu zespołowi bardzo konkretne role.

Pamiętaj, że nie musisz angażować ludzi od początku do końca planowania. Jednak Należy jednak mieć szczegółowy plan działań i wiedzieć, kiedy ktoś będzie uczestniczył w planowanie/realizowanie działań.

#3 Wybierz odpowiednią platformę i czas na zorganizowanie wirtualnego wydarzenia

Organizowanie dobrych wydarzeń wirtualnych wymaga szerszego zestawu umiejętności i nauczenia się radzenia sobie z technologią w nowy sposób. technologii w nowy sposób. W związku z tym, wybierając platformę i czas i określając czas, w którym chcesz zorganizować wirtualne wydarzenie.

Wiele platform oferuje różne funkcje, od współorganizowania z inną organizacją po zaawansowane narzędzia moderacyjne. Ponadto należy wziąć pod uwagę, ile osób będzie uczestniczyć w wydarzeniu, czy czy znajdują się one w różnych strefach czasowych itd.

#4 Buduj emocje wokół swojego wirtualnego wydarzenia

Nie zakładaj, że publiczność sama do Ciebie przyjdzie. Bądź proaktywny i zadbaj o to, aby zareklamować Bądź proaktywny i reklamuj swoje wydarzenie z dużym wyprzedzeniem, aby uczestnicy wiedzieli, kiedy i jak mogą wziąć w nim udział. Zacznij budować Zacznij budować emocje wokół wirtualnego wydarzenia, dając ludziom przestrzeń do rozmowy o imprezie lub o lub o planowanych sesjach, które ich ekscytują.

Gdy rozmowa się rozkręca, wokół wydarzenia robi się coraz więcej szumu. A na tym Ci zależy, ponieważ tworzy wiele dobrych wibracji, zaangażowania i energii wokół Twojego wydarzenia.

#5 Zaangażuj swoich odbiorców

Aby utrzymać zaangażowanie ludzi, musisz:

Zaplanować działania, które wymagają aktywnego uczestnictwa.

Zachęcaj uczestników do prowadzenia ze sobą rozmów - i do zadawania gospodarzy.

Wyznaczyć osobę pełniącą funkcję social chair, która będzie witać uczestników na czacie.

Celem tych działań jest zachęcenie ludzi do rozmowy, wywołanie entuzjazmu i poczucia więzi. więzi. Nie chcesz, aby spotkanie zakończyło się tym, że ludzie po pewnym czasie się wyciszają i i zaczną sprawdzać swoje media społecznościowe.

#6 Kiedy zdarzają się przerwy, zachowaj spokój

Niezależnie od tego, jak dobrze zaplanujesz spotkanie, coś może pójść nie tak. Przyjmij do wiadomości, że przerwy i i niepowodzenia, takie jak problemy techniczne z nagraniem wideo lub dźwiękiem, mogą się zdarzyć i nie ma w tym nic złego.

Pamiętaj, że jeśli wpadniesz w panikę, nie uda Ci się rozwiązać problemów. Pamiętaj, że ludzie nie oczekują perfekcji. Pragną czegoś autentycznego. Bez tego zaangażowanie i nawiązanie znaczących kontaktów nie będzie łatwe. Ważniejsze jest Ważne jest, aby być wiarygodnym i szczerym.

#7 Po zakończeniu wydarzenia kontynuuj rozmowę

Pamiętaj, aby po wydarzeniu komunikować się z uczestnikami. Zapytaj ich o opinię na temat formatu, używanej platformy, tematów i ogólnej organizacji. Pokazanie, że zależy Ci na tym, co myślą o wydarzeniu pomoże Ci lepiej planować i prowadzić wirtualne wydarzenia oraz zachęci ich do wzięcia udziału następnym razem.

Wnioski

Wydarzenia wirtualne mają wiele zalet. Jednak ich najważniejszą zaletą jest to, że są że są dostępne dla większej liczby osób. Ta istotna zaleta oznacza, że nie są one przeznaczone tylko dla osób osób, które mogą sobie pozwolić na wydatki i dni wolne. W rezultacie organizowane przez Ciebie wydarzenia mogą Dzięki temu organizowane przez Ciebie wydarzenia mogą zostać znacznie wzbogacone poprzez umożliwienie szerszej perspektywy uczestnikom.